lördag, oktober 24, 2009

Fortfarande sjuk

Jag är fortfarande sjuk, fortfarande hes och fortfarande snorig (fast mycket mindre nu än det var för en vecka sedan). Det jobbiga är ju att allt blir jobbigt och tar mycket längre tid när hjärnan är full snor och i helgen ska jag skriva ett referat och läsa lite, har jag tur får jag träffa M lite också. Ett tag funderade jag på en utflykt till Brännö, men jag vet inte, jag är trots allt sjuk. Jag tror att en promenad i Hisingeparken får räcka.

I november ska jag resa till Barcelona på en studieresa. Resa och logi får vi pengar för (max 3000), från skolan, resten får vi betala själva. Känns lite jobbigt med den icke-budget jag har, men man får bara tuta och köra och hoppas på det bästa. Sluta stressa och ta tag i saker, så klart lättare sagt än gjort.

Inga kommentarer: