onsdag, oktober 14, 2009

Det är lite upp och ner just nu.

Livet går lite upp och ner just nu, som livet alltid är och det är mycket i skolan nu också, som det är ibland. Idag lämnade min grupp in projektbeskrivning och budget en minut före deadline, så nu kan vi släppa det lite. Ikväll har jag en massa att läsa och så en heldag imorgon. Men på fredag, då ska jag åka till småland och klappa katten och bada hunden! Skönt att komma iväg lite.

Och jag tänker nästan inte på M längre och om jag tänker på honom blir jag mest bara arg. Han slösar på min tid liksom, min tid och energi. Fast egentligen saknar jag honom, men jag vill inte vara någons dåliga samvete och jag tycker att han kan sitta ute på Brännö och må dåligt till nyår som han har planerat. Jag önskar bara att jag inte satt här och slösade en massa energi på att vara arg på honom, det borde ju övergå till likgiltighet snart och då är han så gott som död för mej och det är väl det han vill. Eller det är det som kommer att hända oavsett vad han vill, han har gjort ett val liksom.

Inga kommentarer: