lördag, oktober 03, 2009

En galen dröm

Jag hade en konstig dröm natten till Fredag, jag har aldrig sovit så bra på länge, men jag har fått rapporter från min sängkamrat för natten att jag både gnisslade tänder, snarkade och pratade i sömnen. Allt jag kan tänka på nu är min dröm och min min projektgruppmedlem Maud som bodde i Byarum och ammade bebisar med badvatten samt förvandlades till Tabita med jämna mellanrum. Vad betyder det? Vad var jag i Byarum? Fick bebisen verkligen den näringen som den behövde, Maus hävdade detta med bestämdhet men jag tvekade. Var det för att jag drömde Maud som jag sov så gott, borde jag försöka göra det oftare och hur kommer detta påverka vårt projekt?

Maud är inte bara min klasskamrat hon är också vissångerska, här är en video, ni kan titta på den och tänka er henne i ett badkar med en bebis som hon ammar, fast inte med bröstmjölk utan badvattnet (fråga mej inte hur det gick till...)

Inga kommentarer: