lördag, oktober 10, 2009

Arbetsdagbok

I skolan har vi fått en arbetsdagbok, en anteckningsbok som vi ska skriva i varje dag, eller efter vi har gjort någonting. Behövs väl inte säga att jag inte har skrivit nåt i den, direkt. Men jag kan ändå uppskatta tanken och sen när jag känner att det slutar vara ett tvång så kan jag nog skriva i den. Vi ska svara på fyra frågor, eller utgå ifrån när vi skriver så det blir just en ARBETSdagbok och inte en dagbok. Fast jag tycker det är så svårt att inte komma in på hur man känner det rent allmänt de få gångerna jag skriver, det är ju svårt att bortse från ens dagsform i sitt arbete. Men det vi ska svara på när vi skriver är, vad hände? Vad tänkte jag, vad kände jag och vilken relevans kan detta ha för min roll som framtida projektledare. Bra frågor och någongång ska jag börja skriva på riktigt!

Idag träffade jag Kristofer för en fika och ikväll ska jag kolla på fotboll med en klasskompis. Och det känns som att jag har redan har kommit över M, det är konstigt, men jag är inte ledsen längre. Jag behövde kanske bara gråta en kväll och sen var det bra. Jag känner ingeting längre...

Inga kommentarer: