lördag, maj 03, 2008

WOW!!

Jag vet att det är helt sjukt, men nu har faktiskt sceintologerna hittat ända hit ut till landsbygden! Jag trodde dom bara hängde i Hollywood med kändisarna där, men ack vad fel jag hade. Tja, nu var det inte till Vaggeryd de hade hittat, det vore ju lika overkligt som deras tro på UFo:n och mentala blockeringar i våra hjärnor, nej, de hade hittat till stugan på landet och lagt en lapp i brevlådan. Av nån anledning så känns det hela trots allt lite glammigt, men nu är jag och min familj alltför fattiga att gå med i deras församling, hade dom varit smarta hade dom ju kollat i taxeringskatalogen innan de la lappar i brevlådan hos folk, då hade de ju också kunnat spara in en hel del tryckkostnader, men å andra sidan med alla de kändisarna så borde de ju ha råd med att lägga en massa lappar överallt.

Hmm, de skulle ju kunna göra såna där små seriehäften som en del kristna människor lämnar efter sig här och där, jag menar det finns ju en hel del scifi-serier en mer eller mindre liksom...

3 kommentarer:

Eklindh sa...

Jag vill att de kommer hit någon gång. Jag är lite nyfiken på dem.

Jag kan tänka mig en religion som har med UFO att göra. Minst lika bra som min Zombieteori. Vilket har gått över till en massa tvångshandlingar nu.

Sarha sa...

men har du råd med dom då? Fast det ät väl klart, Byggmax ger väl rätt bra betalt eller? :P

Eklindh sa...

Jag vet inte men jag får väl ta mig råd. Kanske