torsdag, maj 29, 2008

P3... igen...

Det är ingen nyhet att jag inte är ett fan av p3-s senaste förändringsprocess. All amina favoritprogram försvann och jag har nästan helt slutat lyssna på kanalen, å andra sidan börjar jag kanske med mina 29,5 år bli för gammal för den. Men det finns dock några program som jag gillar och som tur är kan man lyssna på dom på internet, nu när man inte lyssnar längre alltså. Så här kommer min lista på ännu lyssbara P3-program,

Verkligheten, som Flipper, fast annorlunda. Lite som att sitta och tjuvlyssna på folk på bussen, fast annorlunda.

Mammas nya kille, har gillat det från allra första början

Eru edgy, mest för deras rapportering från en viss blogg av en tjej som visst ska bli "hetast på stureplan". I sommar ska det visst sändas Hallongrottan istället.

p3Dokumentär
/p3Special, alltid bra radio.

Cirkus Kiev, har jag också gillat från början.

Dessutom lyssnar jag på P3Pop ibland...

3 kommentarer:

riksomengris sa...

Jag har inte lyssnat på p3 (valt själv) på... Jag har aldrig lyssnat på p3. Jag är för hipp.

Eklindh sa...

Du missade ju underbara pang prego

Sarha sa...

man jag tycker inte att pang prego är så bra, fast det kanske är bara jag inte fattar deras skämt...