tisdag, maj 20, 2008

sexerbjudande

"MISSA INTE VÅRT FANTASTISKA ERBJUDANDE!

Vid köp av någon av våra lyxdockor eller lyxvaginor får du en gratis sexfilm 4 timmar och en gratis vaginadoft på köpet."


Så stod det på en sexleksaksajt jag besökte igår och visst är det ett spännande erbjudande, men det väcker onekligen lite frågor. Om man köper en manlig sexdocka ingår vaginadoft också?
och vilken sorts lukt är det, är det liksom när det är lite ph-obalans och luktar lite mer eller när allt är frid och fröjd och det inte luktar så mycket? Jag tänker att om man nu ska ha en i flaska så borde den väl lukta lite mer... alltså som en fitta i obalans.

Jag hittade även den här produktbeskrivningen,

Inflatable Man

Uppblåsbar män i naturlig storlek med öppen inbjudande mun och en härligt trång stjärt.
Create your own American epic with this ranch stud!
Enjoy this life size inflatable doll with ready open mouth and tight n ready butt.
Put him in your ranch bed and ride him, cowboy!

Först tänkte att det kunde lika gärna vara en textstrof ur en country-låt, en dålig sådan iofs och sedan började jag fundera över vad för slags syn jag har på countrymusik egentligen.

3 kommentarer:

Martin sa...

Nja, det borde väl vara doften av flänsost man borde få med en manlig sexdocka.

Vad gäller countrymusik så verkar det ju som om du förknippar det mer med Brokeback mountain än med män i pick-uper som just förlorat allt dom äger och har, kvinnan har lämnat dom, barnen har vuxit upp och hunden har dött etc etc....

Alltså finstämd country musik :p

riksomengris sa...

Det finns bara dålig country, det är änna definitionen

BLOSSA sa...

Det var lite märkligt! en konstig bransch det där. Jag undrar vad för doft man får till om man köper den där sexdockan som ser ut som Charlie Sheen.