tisdag, april 13, 2010

Tänk att det blev precis sådär jag skrev att det inte skulle bli!

Jodå, tänk vad bra man känner sig själv. Nu sitter jag och har väl kanske ägnat praktiken ungefär två timmar på två dagar. Bara att ägna kvällen åt skadekontroll.

Idag hade jag handledningsgrupp-träff på Botaniska trädgården här i stan, det var bara jag och handledningen där, antar att folk har fullt upp sista veckan. Det var trevligt, trots att hela handledningen (två timmar) så klart hamnade om mej och mina restpoäng, sjukt ångestladdat! Nu har jag ont i halsen, säkert bara för att struntade i vinterjackan och tog en tjock fleecetröja istället, men det var ändå 13 grader varmt, det borde räcka. Ska ta ett varmt bad och dricka varmt te och se om det blir bättre.

Ni får lite Cookies 'n beans som avslutning.

Inga kommentarer: