söndag, april 04, 2010

Lite semster

Jag har på senaste tiden varit lite trött på de här sociala medierna, det började nästan direkt efter jag skaffade mej ett twitterkonto. Jag kan, om jag har tur få ihop en tweet per dag och kanske eventuellt uppdatera min facebookstatus med nåt meninglöst dravel också ungefär en gång om dagen. Sen är det tokstopp. Jag har t.o.m. tröttnat på webbplatser som ser ut som bloggar, som visst är det nya inom webbdesign, allt ska se ut som bloggar eller layout anno år 1998. Jag vet ärligt talat inte vad som är värst, 1998 var väl inget höjar webblayout år, med bra mycket roligare än blogglayouten, om ni frågar mej. Man tröttnar ju så fort på saker när precis allt ska se ut på exakt samma sätt.

Nåja, det är bara två veckor kvar på min praktik nu, jag kanske är trött på grund av den. Vi får se.

Jag funderar på att engarera mej i nåt eller iaf börja gå på öppna seminarium och föreläsningar, finns ju både på ABF och universtetet, eller borde finnas där iaf. Kanske behöver jag bara ha lite input, Göteborg blir väl inte bättre än man själv gör det till antar jag.

Inga kommentarer: