lördag, maj 29, 2010

Jag skrev på kontrakt på lägenheten igår, fick en brandvarnare och förutom brandvarnaren känns det väldigt mycket som Skövde 2001, just nu. Fast då fick jag skriva på kontraktet hemma och skicka in det. Idag ska jag städa, tänkte jag. Jag tänkte ta de få pinaler jag här och lägga de i en flyttkartong och ställa in den i gaderoben till hösten kommer och jag flyttar in på riktigt, igen. Och så ska jag diska. Och plugga Butler och redigera klart intervjuerna om Götaplatsen. På tisdag ska det vara klart och vi har nått materialslakt-stadiet.

Igår glömde jag laddaren till datorn i skolan, så jag fick åka tillbaka på kvällen, känns rätt konstigt när det är helt tomt i huset, fast väldigt skönt också, kanske skulle man försöka vara där mer på kvällarna nästan år, kanske får jag mer gjort då.

Och kanske om det inte regnar tar jag mej till slottsskogen klockan 14, idag och träffar folk.

Inga kommentarer: