måndag, maj 31, 2010

Inte ett till blogginlägg om Ship to Gaza!

Tänker ni nu och det tänker jag med. Jag och Kirsten fastnade i skolan idag till 19.00 och missade manifestationen på Gustav Adolfstorg, eller kanske hade vi hunnit höra nåt tal, men efter att ha suttit i skolan och bråkat med både Garage Band och IMovie, sedan klockan nio i morses, gick iag jag raka vägen hem.

För ja, jag gick åtminostone hem. Väl hemma åt jag en fryspizza och nu väntar hasselnötsglass. Klart man måste fira att sista presentationen är imorgon eftermiddag och tänk på allt som kan gå fel imorgon förmiddag när vi ska exportera ut filmen och få den på lärardatorn, se till att ljudet låter bra (det är aslågt ljud av någon anledning) på Världskulturmuseet. Det är så mycket som kan gå fel som kommer att fel, så det är lika bra att ta ut segern i förskott och fira med glass direkt ur förpackningen redan ikväll!

Inga kommentarer: