lördag, november 28, 2009

Gränsen

Gränsen för mitt internet per månad har överstigits den här månaden. Jag antar att det betyder att allt kommer att ta lite längre tid fram till på tisdag och att mina försök att titta på e-sporten från Dreamhack i helgen kommer att buffra, i bästa fall. Undra om man kan spara på internet under dagen för att sedan kolla ikväll. Och har jag verkligen streamat så mycket den här månaden? Jag funderar på om jag kan använda det här som en ursäkt att inte sitta med Javan ikväll... Om någon är bra på Java är det bara att säga till förresten, jag har kommit på att ett av mina stora problem är att jag förstår så lite att jag inte ens förstår vad det är jag inte förstår. Jag har inte fått någon som helst aha-upplevelse än och snart är det både tenta och sista inlämningsdag för ALLA inlämningar, i mitt fall fem stycken...

Inga kommentarer: