måndag, november 09, 2009

Resfeber

Jag har kollat så pass och euro är med minst tio tusen gånger bara idag och det är sju timmar kvar tills flyget går. Jag börjar känna av min flygrädsla också, men den är väl bara att ignorera som vanligt. Förra veckan gick jag ju över Älvborgsbron, jag får tänka på att faktiskt överlevde den. Jag kommer nog att överleva Barcelona också.

M vill träffas bara som vänner, jag känner att jag inte orkar det. Efter allt upp och ner, hit och dit har jag nog blivit mer känslomässigt involverad i honom än jag faktiskt ville från början. Lika bra att inte träffas alls, det hade ju bara varit för att han skulle må bra som vi skulle ha fortsatts att träffas, jag skulle inte alls må bra som "bara vänner". Vi har ju bara träffas som vänner egentligen. Jag önskar att mitt känsloliv inte var så himla komplicerat hela tiden.

Skolan är bara stress, jag orkar ingenting längre, mer än att spela Café World på Facebook, jag har blivit beroende, kanske kan en utlandsresa hjälpa där också.

Jag funderar på att dammsuga eller kanske ta en prommenad, min projektgrupp kommer hit vid 16-tiden, vi ska åka gemensamt till flygplatsen som ligger på Hisingen. Jag har bakat.

Jag får inte glömma att vattna växterna.

Och jag hatar mej själv för att jag skriver det här, men jag saknar M.

Inga kommentarer: