fredag, december 30, 2005

jag kom på en sak!

Den här bloggen firade ju tre månader för några dagar sedan, men jag har inte firat det än, tänkte slå på stora trumman för dess 4 månaders jubileum och fira rejält. Så den 25 januari, då jäklar jag ska fira min blog, med tårta och en massa sprit och pannkakor! Det är iofs några dagar förtidigt men jag tänkte att man kunde ju starta den 25:e och sedan fira fram till den 28:e, då den officiella helgdagen infaller. Är ni med mej? Jag tänkte att vi kunde ju fira på var sitt håll, så slipper jag städa så mycket här, eller om ni vill ordna nåt, så funkar det för mej också.

Glöm inte att kolla in Thessans blog!

2 kommentarer:

Sarha sa...

jag kom på en sak... ni kan ju höra av er om ni har tänkt att vara med i firande och vilka dagar ni tänkt att vara med, så jag har koll på det...

riksomengris sa...

Sprit å pannkakor? Är inte det recept på allmän kräkisfest? Bara undrar...