torsdag, december 15, 2005

dagen efter

Igår hade vi julbord här i korridoren, det var trevligt, men jobbigt. Det var jag och Arna som fick gå å handla och laga all mat, troligtvist vi två som får diska också. Idag har jag träningsvärk, hela mina armar och halva min rygg, men ni vet hur det är, det som inte dödar gör en starkare, eller nåt.

En annan sak jag har funderat på är om jag nu måste börja censurera min blog, jag har nämligen lagt till en av mina grannar i msn. Tänk om han blir nyfiken och går in här och läser om min snygge granne och mitt smått psykotiska beteende. Jag hoppas inte det, han gillar inte bloggar och sånt så har jag tur så märker han inget.

Om ni vill ge mej någon julklapp förrester så vill jag ha ett liv, en hårig kille och något roligt att leka med gärna av choklad, GOD choklad. Så nu vet ni! Ha det bra till nästa gång!

1 kommentar:

pernilla sa...

när skrev du av min önskelista?