onsdag, december 21, 2005

en natt till

Just nu är klockan 6, ungefär och jag har sovit ungefär 1 h i natt, jag fattar inte vad som har hänt med min sömn på sistone men den är som bortblåst. Klockan 10 har jag seminarium funderar om det är nån mening att gå å lägga sig, om jag nu skulle bli så pass trött att det skulle vara någon mening med det. Funderar också på om jag håller min snygge granne vaken med mitt diskande och radio, borde kanske sluta med det, det är ju inte precis så att han förstår mina högst subtila tecken på att det är fritt fram för honom att komma in hit och hångla upp mej eller nåt sånt.

Nåväl, jag ska väl fortsätta surfa runt lite nätet och förbereda mej inför seminariumet senare. Imorgon tänkte jag åka hem till småland och innan dess har jag sjukt mycket att göra, men jaja, så kan det vara ibland!

Inga kommentarer: