söndag, januari 01, 2006

när googlandet slår tillbaka och biter en i rumpan

En av mina favvis saker att göra när jag har tråkigt är att googla på folk och mej själv. Så ikväll när jag hade tråkigt så gjorde jag det, jag googlade på "sarha" och kom till nånslags blog av Bea (som gick året innan mej) dessutom gjorde vi film tillsammans under en sommarkurs. Där hade hon skivit om mej och en av mina filmer, för att inte säga för mycket så kan vi väl säga att hon inte var så där värst imponerad.

Eftersom jag lever med den psykotiska självbilden som jag har, så skakade mitt universum rejält när jag läste det ;-) fast jag visste ju att hon inte gillade den eller mej och att mina filmer inte brukar väcka så där värst mycket beundran. Å andra sidan så är jag nog rätt stolt över det faktumet, hellre att folk säger att dom inte gillar dom än inget alls liksom. Fast det skulle ju vara trevligt om nåt skrev nåt bra och snällt nångång... inte för att jag tvingar nån ;-)

Inga kommentarer: