onsdag, november 16, 2005

ångestvaggeryd

Just nu är jag hemma hos mina föräldrar i Småland och det är jätte åååångest och jätte tråååkigt! Men iaf jag delar ut morgontidningar som man kan säga är ett mediejobb (fast väldigt oglammigt). För att fördriva tiden googlar jag på folk, mina grannar (japp, min snygga granne) och mina vänner, om ni har nån person ni vill kolla upp så hör av er, jag har ändå inget bättre för mej :-p

Jag har letat upp min snygge grannes punkbands hemsida så nu kan jag lyssna på hans musik och hans sång, låter bättre än väntat, om jag var 17 år hade jag varit helt såld! Det är konstigt det där med punk, man/jag tycker bara att det intressant till en viss ålder sen börjar man lyssna på alltmer töntigare punkmusik typ Green Day och innan man vet ordet av har man fastnat i popträsket, man är helt körd...

Nåväl, ska väl ta och lyssna på lite popmusik och känna hur åldern sprider sig i min kropp!

Inga kommentarer: