fredag, november 04, 2005

ett riktigt brev

Jag tänkte att det nog var dags att skriva här igen. Idag gjorde jag nåt som jag inte har gjort på länge, jag skrev ett "riktigt" brev, alltså ett sånt på papper med penna, tja, ni vet nog vad jag menar. Jag hade nästan glömt hur man gör och naturligtvis kom jag inte ifrån smilis och sånt, men ändå.

Imorgon ska mina grannar ha fest och jag ska väl sitta på mitt rum och låtsas att jag inte är hemma, som jag brukar. Men min korridor är okej, jag vill bara inte festa med dom, och eftersom det är det enda sättet dom kan umgås på, så blir det ju bara att man pratar lite ytligt då och då, men det okej. Jag kanske kan skriva lite lite på mitt litterara alster imorgon kväll, eftersom jag ändå inte kommer att kunna sova och jag har ju inte skrivit på länge!

Inga kommentarer: