måndag, november 21, 2005

mina geniala idéer

Jag har kommit på en genial idé som jag gärna vill dela med mej av. Jag tänker skriva en bok och publicera den på internet, eftersom inget bokförlag i hela världen skulle vilja publicera mej och mina idéer. Och om ingen vill bulicera mej så får jag väl fixa det själv! Först ska jag bara komma på vad min bok ska handla om och skriva den, men det borde ju inte ta så lång tid, eller?

Jag ska också starta ett slags community på internet likt beutifulpeople.com, men mitt ska heta ordinarypeople.com, för att bli medlem får man inte vara för snygg, inte för ful, inte för smart, inte för korkad, inte för extrema åsikter osv. Jag blir så trött på allt det här elittänkandet som finns överallt, uppdelning mellan vi och dom, där vi är mycket bättre än dom naturligtvist. Varför kan ingen bara erkänna att den bara är en jäkla vanlig person? Min teori är att alla egentligen är nördar/töntar men att folk försöker hela tiden dölja sin töntighet, genom att t.ex. vara tuff eller alternativ. Folk som är töntiga däremot, är ju det för att de är det, de är ärliga och inte lika falska och tillgjorda som alla andra. Därför gillar jag töntar och nördar bäst, jag uppskattar ärlighet helt enkelt. Folk som inte behöver se ner på andra för att må bra utan nöjer sig med att helt enkelt må bra, för att de är som de är.

Jag har några till geniala idéer man jag tror jag sparar dom tills nån mer regnig dag (nä, det regnar inte här, men det är sviiiinkallt).

Inga kommentarer: