torsdag, november 10, 2005

min snygge granne

okej, nu kommer berättelsen om min snygge granne! Det började med att han flyttade in i rummet jämte mitt, han var snygg alla tjejer som bodde här tyckte det, problemet var/är att han inte är så jäkla social. Det bästa av allt är att han spelar gitarr sent på natten som jag ligger och lyssnar på när jag ska sova. I lördags innan jag åkte till pernilla satt han och jag och pratade ute i korridoren om viktiga saker, typ feminism och sånt och mycket annat också. Det visade sig att han var jätte påläst och jag blev grymt imponerad, tror till och med att han kan mer än vad jag kan. Plötsligt sa han att han tyckte att det tråkigt att jag inte skulle vara med på festen och att han tyckte om att prata med mej och jag blev jätteglad! Ingen har sagt så till mej innan, och definitivt ingen kille, de brukar bara sucka och idiotförklara mej.

Efter i lördags så pratar vi varje gång vi springer på varandra i korridoren, men problemet är nu att jag är askass på att förföra folk, så vi får se hur det går, på söndag ska jag åka hem till småland och vara borta i tre veckor, få se om han är kvar då...

Inga kommentarer: