torsdag, november 18, 2010

Vad jag har ätit idag (igår)

Jag han inte blogga något igår så jag skriver två inlägg idag istället.

Jag åt inte så mat igår överhuvudtaget. Knappt ingen frukost, en sen lunch bestående av ugnsrostade grönsaker och lite skivad paprika till och lite yoghurt och sylt när jag kom hem sent på kvällen. Däremellan åt jag ett antal chokladbollar medan jag och Sagal skrev en utvärderingsrapport i skolan.

Jag är mest bekymrad över min frukost just nu, jag äter ingen och blir såklart jättetrött innan lunch. Det är intressant hur mycket man får kämpa med vissa saker och hur lätt det är att tappa goda vanor. En missad frukost och sen är det nästan kört. Och det är jobbigt att frukosten är just dagens första mål och antingen så är jag för trött eller för stressad för att få i mej nåt. Idag var det trötthet, igår var det ren lathet.

Och så har min all min frukt tagit slut, men jag tänkte gå å köpa ny idag.

Imorgon tar vi nya tag...

Inga kommentarer: