lördag, juni 07, 2008

så, nu har det blivit lördagskväll igen, dags för att ännu en gång försöka få något gjort. Att sitta naken med bordsfläkten och öppen fönster efter att solen har gått ner borde ju få en att kallna lite, men jag känner mej inte så kall ännu, det kanske kommer. Annars så letar jag efter ett par snygga badshorts i dammodell, alltså inga som går ner till knäna and beyond, dessutom tycker jag att herrshortsen är ganska fula, speciellt så de är beskurna. Men det är verkligen inte lätt att hitta några snygga och de få som finns (i skatebutiker) kostar skjortan, bokstavligen.

4 kommentarer:

Martin sa...

Naken+bordsfläkt= svåra kroppsliga skador! Du lever verkligen on the edge :p

Sarha sa...

men jag har galler runt själva fläkten på min bordsfläkt.

Sarha sa...

eller är det svåra kroppsliga skador på dej?

Martin sa...

du anar inte vilka kroppsliga skador jag får för att du sitter naken framför fläkten. igår tex så fick jag skavsår...