onsdag, juni 25, 2008

Fobier

Bomullstussar, senap, persikor och saltgurka är väl kanske inte något som jag är rädd för, men det finns visst folk för allt. Och jag har ju ganska många fobier och nu är det dags att lägga till en till. Eller jag skulle kanske inte kalla för det en fobi (om man jämför med människorna i klippen) men jag tycker att de är smått obehagliga. De verkar finnas i var och varann trädgård nuförtiden och jag funderar på om det bara är jag som tycker att det är rätt konstigt att låta de där dödsmaskinerna helt fritt och okontrollerat åka runt i trädgården? Nu har jag inte sett filmen man jag tror inte att de finns med i "Transformers" men det kanske kommer en uppföljare och då tycker jag att de borde ha en given plats.

Och för er som undrar så är det de här helvetesmaskinerna jag pratar om,

1 kommentar:

pernilla sa...

Jag hörde på radion att hundar kan tycka illa om självgående dammsugare, det gäller nog gräsklippare också. Det skulle man hantera genom att skälla ut dammsugaren högt och tydligt när hunden såg på, så att hunden kände att denna maskin inte var ett hot... eller nått. Kan du inte be dina grannar göra detta, och filma det åt mig?