söndag, juni 28, 2009

Lite duktig har jag varti idag iaf!

Jag har svarat på två annonser på blocket om inneboende, eller iaf en, vet jag säkert för jag har fått en egen kopia av mejlet. Den andra kommer jag inte ihåg om jag klickade i att jag ville ha en kopia eller inte, tänk så blev det nån bokstav fel i min mejladress eller nåt sånt. Jag blir helt paranoid...

Och så glömde jag spara just den versionen av mitt mejl, så om jag ska skicka igen måste jag skriva om allt. Eller om jag inte ska göra det, tänk så blev allt rätt bara att jag inte klickade i om egen kopia, eller tänk om hon nu inte kan få tag på mej, för det har blivit nåt fel i adressen och jag skrev inte mitt mobilnummer heller...

usch, nu ska jag sova, får bestämma mej imorgon om jag ska skicka imorgon igen eller inte, kan ju skriva nån mening om att jag inte fått någon egen kopia och därför trott att det inte kom iväg rätt (kan ju alltid låtsas att jag klickade i den rutan...). Då låter jag väl inte så psyko, eller? Kanske hittar jag nån mer annons att svara på också.

Inga kommentarer: