tisdag, februari 19, 2008

jag råkade...

...bli medlem i Hyresgäst föreningen, han godtog inte ett Nej som ett svar, liksom. Dessutom kunde jag ju inte ge ett bra svar varför jag inte skulle bli medlem mer än att jag inte har några pengar alls, det godtogs inte heller, så nu sitter jag här med ett medlemskap i en förening som jag inte vill med. Dessutom har dom fått en amssa kontaktuppgifter fel bland annat mitt bankkontonummer, så dom kanske ringer nångång, när dom inte kan dra melemsavgiten och då kan jag kanske fråga hur man säger upp medlemsskap, om nu dom godtar det. 

Men ikväll ska jag äta pannkakor och semlor i goda vänners lag, eller iaf i en god väns lag, det ska bli trevligt, fastån jag nog kommer att vara astött. igår kväll drack jag en kopp kaffe med massa socker och mjölk i när jag kollade på Dr Phil, sen hade jag ont i magen och kunde inte sova på hela natten. 

Idag när jag skulle koka mina nudlar på lunchrasten råkade jag sllå ner två glas i golvet så dom gick sönder. Dom ändra här ville skapa lite högstadiestämning och applåderade. Och faktiskt, för en sekund kände jag den där ångesten man kände under hela högstadietiden. jag minns att jag hatade matsalen, jag hatade de där skitbrickorna och jag var livrädd att tappa den i golvet, det är jag än idag förresten. 

Inga kommentarer: