torsdag, april 17, 2008

nu är nästan exakt halva praktikrapporten skriven, ska försöka göra klart den idag eller imorgon, sedan får jag försöka klämma ur mej misnt 2,5 sida om Roslin-utställningen som var för ett tag sedan på Nationmuseum, så den resttentan blir klar också, sen är allt i Stockholm klart! Då måste jag ta tag i Skövde, tror jag, jag har ju kommit rätt långt med ex-jobben där redan, vore ju dumt att inte få dem klara i vår. Webbdesignen, borde inte heller vara omöjlig om jag bara sätter mej ner med det en dag och försöker klura ut css-kod mm. Gotland vet jag inte hur det blir med, känns lite mycket kvar att göra... men å andra sidan är ju halva uppsatsen skriven, fast det ska ju skrivas en essä också... Vet inte om jag kanske borde mejla Jeff, min handledare, men då känns det som att jag verkligen måste få den klar nu. Hmm... Kanske iaf dags att mejla Ola och ABJ i Skövde och Karin... Våren håller på att slut, jag får ångest!

Inga kommentarer: