lördag, april 12, 2008

jag glömde blogga igår, så här kommer en liten resume av vad jag tänkte blogga om. Jag tänkte skriva något om "fuskosten" som tidningarna skrev om igår och tänkte dra lite paralleller till Ronnie i Stockholm som berättade om hur hur svårt det var när hon bodde i Kanada och ville köpa vanliga fruktyouhurt. Det fanns inte, däremot en hel del mer eller mindre konstgjorda varianter. Tänkte att det kanske börjar med fuskost och slutar med fat, fruit, and milk-free fruktyoughurt.

men sen såg jag att man kan beställa Brunkullans röda te på internet, t.ex. från tehörnan, och då blev jag glad igen!

Sen läste jag att kakor och kex är feta... men det kändes som att jag redan visste det.

Idag tänkte jag skriva om att jag har bakat bröd och kärleksmums och att jag fryser om mina fötter just nu och att jag faktiskt ska sätta igång att plugga nu!

Inga kommentarer: