tisdag, februari 05, 2008

Då var det dags att ta oskulden av både Arlanda, Flygplanet och Östersund allt på en och samma gång! Det är visst jätte ovanligt att inte ha flygit, lika ovanligt som att inte dricka alkohol. Fast jag torr ändå att vi är i majoritet och om majoriteten av de sex miljader som bor här på jorden klarar sig utan att flyga borde det ju vara tvärtom, jätte ovanligt att flyga?

Förra veckan fick jag några konstiga frågor att besvara och jag tänkte ta chansen att besvara de här och nu.

1, "Hur reser du då, om du inte flyger?" Tja, är jag här i Stockholm åker jag ganska mycket tunnelbana och det är ju tåg, och tåg blir det ganska mycket av. Annars blir det ju också lite bil och buss och på sommaren även cykel, det beror ju lite på vart jag ska och hur långt det är dit.

2, "vad dricker du då, om du inte dricker alkohol?" Vadå, menar du att du dricker alkohol hela tiden? Hur mår din lever egentligen och borde jag ringa avgiftningen?

Inga kommentarer: