lördag, oktober 14, 2006

SUPER RECEPTIONISTEN!

jag har inget vettigt att säga, eftersom mitt huvud är helt tomt på ord, så jag tänkte istället låta er ta del av iaf ett mejl jag har fått de senaste dagarna, för det måste vara ett av världens bästa mejl.... Här kommer det,

"AAaaarrrgh... (He must have died when he wrote this)

Hatar SJ... förut hatade jag bara VästTrafik...

Men nu hatar jag SJ

Säg mig, hur kan de ha slut på sista minutern biljetter men ha 1:a och 2:a klass kvar? Är det inte missledande att kalla biljetterna sista minuten om de inte är biljetter som fortfarande är kvar och som man kan köpa i sista minuten?

Och sedan att gubbjäkeln, bara säger "nej" och undviker att upplysa mig om att det finns ett tåg som går om en timme där det faktiskt finns den biljett jag vill ha... jag vill inte betala 350 spänn på en enkelbiljett... jäkla gubbe...

Så... då har jag fått ur mig det... nu ska jag bara skicka ett mail till SJ och säga till dem att deras anställda borde gå en kurs i service! De är ju inte Service-minded för fem öre! Jag hade gjort det så mycket bättre och varit mycket trevligare att bemöta... För jag är... SUPER RECEPTIONISTEN!

Phuu...

Ha det bra nu... och försök att vara vaken, annars kommer du säkert inte kunna sova i natt heller :)"

Jodå, så jag känner SUPER RECEPTIONISTEN, det ni!


Inga kommentarer: