onsdag, oktober 18, 2006

retrospektiv

Den här veckan som gått har kanske inte varit min bästa, men om man ser tillbaka så var det kanske ändå det bästa som hände... eller inte hände. Visst mina fjärilar i magen håller inte med, men de är inte lika påtagliga nu och det gör inte lika ont nu när de flesta dött. Det är det bästa med fjortisförälskelser, de kan vara väldigt intensiva men om de inte blir besvarade dör de ut rätt snabbt.

Dessutom var det nog tur att den inte var besvarde, efter att ha varit i singel i ett och ett halvt år är jag i princip helt förhållandehandikappad. Jag skulle ändå inte förstå nånting, gjorde ju inte ens det under mina mest förhållandeintensiva period i mitt liv. Så grattis världen, ännu ett förhållande med mej ni blev räddade ifrån!

När jag har fixat alla inlämningar ska jag gå å lägga mej i min säng och dra täcket över huvudet och under täcket ska jag skapa ett eget universum där jag kan ha förhållande med vem jag vill och där det inte spelar nån roll om jag inte förstår nåt.

2 kommentarer:

pernilla sa...

I love you.

Sarha sa...

jag älskar dej med, det vet du :-)