onsdag, oktober 11, 2006

ibland skulle man vilja ha en till

Då sitter man här igen igen och tänker att det skulle vara bra om man hade en till blogg, som ingen kände till och där man kunde vara anonym. Men vem skulle läsa den, vem läser ens den här. iaf, i den skulle jag kunna skriva om när jag åt kanelbullar senast, för det skulle jag vilja skriva om. Men jag kan inte göra det här, för jag vill inte att personen som det egentligen skulle handla om ska läsa det. Så då sitter man här och det enda man har att skriva om är 1, spexet 2, att jag var och simmade igår 3, jag saknar husdjur, katter och sånt där.

Om vi börjar med spexet, så finns det inte så mycket kul att prata om och skulle det finnas nåt kul att prata om och jag sa det så skulle säkert gamla spexare som läste det bli upprörda för tydligen är spexet ännu mer hemligt än Nordkeras underjordiska kärnvapenprovsprängning (undra om det egentligen är ett, två eller tre ord... tänk om det var tre, hur många poäng som helst i alfapet!) och så undrar dom varför ingen annan än spexare intresserar sig för spexet... Skulle du gå å se en film på bio du inte hade hört talas om, hur många såg egentligen "storm" trots att den nog var ganska bra?

Nummer två på listan, ja, jag var och simmade igår och nu har jag ont i nacken och axlarna, så roligt var det.

Nummer tre, jennie kattvakt och katten är här och jag vill ha ett husdjur, alt. kunna åka hem till småland och klappa dom som finns där.

Det blir inte bättre än såhär... ibland skulle man vilja ha en till helt enkelt!

Inga kommentarer: