torsdag, juli 27, 2006

på plats

så, nu är jag på plats här i Skövde igen och jag har installerat mej i mitt nya rum, fast jag har ännu inte fått internet på mitt rum, men det kommer efter hand. Det går än så länge bra att bo så här, fast samtidigt lite tråkigt att jag nu inte har nånstans att gå iväg till (eftersom jag bor med jennie som jag brukar umgås med och hos) så nu sitter jag här och känner mej hopplöst innestängd och alla andra kommer och går. It sucks! Jag saknar även att inte kunna sitta på mitt rum och ha internet, detkänns som att jag tjuvar på jennies dator och grejer. Igår hade jag sönder dammsugarslangen den bara gick av, vet inte hur det gick till, plötsligt sög den på mitt bröst istället för mattan. Alla vill visst suga på mina bröst, inte ens dammsugaren låter dom vara ifred. It sucks being a girl!

Inga kommentarer: