onsdag, mars 12, 2008

Det tar på krafterna

Jag ska erkänna, jag sov inte hemma inatt. Jag orkade inte ta tunnelbanan igår kväll och blev kvar i Bergshamra, det tar på krafterna. Och nu vet jag vad ni alla tänker, men det hände inget sånt, det som gjorde att jag inte kunde sova var att jag inte fick nåt täcke och frös, tills jag kom på att det faktiskt fanns en filt som jag kunde använda. Det tar tid att komma på sånt mitt i natten. Dessutom var väl frukosten under all kritik, knäckemacka utan nåt på och te. Visserligen spelade det ingen roll eftersom jag inte brukar äta frukost ändå. Och när jag kom hem till Vårberg åt jag en banan och det var ju gott, innan jag vilade lite och åkte sedan till praktiken. Nu är det alldeles strax lunch!

1 kommentar:

riksomengris sa...

Vårberg, Bergshamra,exotiska namn