söndag, augusti 19, 2007

Yippie!

Jag vet inte varför, men jag blir som ett barn när band jag gillar släpper album. Nu är det Rilo Kiley som släpper nytt och på deras myspace-sida kan ni själva höra hur det låter. Jag har inte hunnit lyssna igen det hela själv, men jag hoppas att det är lika bra som de brukar.

När ni ändå är på myspace kan ni passa på att lyssna på Maxmiliam Hecker också, om ni inte redan har gjort det!

Jag har inte fått når pluggat på över en vecka och snart, mycket snart börjar jag i Stockholm, utan med hjälp från csn, jag måste ta tag i det här. Jag måste också ta tag i lite andra restsaker i Skövde, ska mejla instutitionen imorgon. Och jag måste klaga lite på skövde studentmejl, jag blir så trött på det där byta lösenord hela tiden, och framförallt, MITT UNDER sommaren. Mitt studentmejl funkar inte nu, antagligen för att jag inte har bytit lösenord i Juli, jag har knappt koll på min studentmejl under terminerna, varför skulle jag då ha det under sommaren? Hur många studentmejl för man under sommaren överhuvudtaget, om man inte äar inblandad i introduktionen, för då får man 10 000-tals, typ.

Undra var jag är nästa söndagkväll, här eller uppåt i landet... jag bordekanske börjar planera för min flytt också, typ ta tag i bostadsproblematiken, eller så...

Inga kommentarer: