söndag, mars 21, 2010

Så vad har hänt sen senast.

En av mina föräldrars katt dog, Nala, hon var nästan som min egna, vi delade rum, hon var den enda som ville gosa, vi delade säng, hon sov på min mage, hon gillade att titta på TV, hon gillade att leka, hon slogs jämt med Keso och nu är hon borta. It sucks. jag vill ju att hon ska vara där levande nästa gång jag kommer hem, jag räknar med att hon kommer vara det.

Jag var i Skövde, det var om vanligt.

Jag har börjat min praktik, där är det tyst, de säger inte så mycket, äter inte ens lunch ihop. De flesta äter lunch vid sina datorer, så också jag, det är inget kul att sitta ensam i köket och äta. Fast jag ahr ingen fast arbetsplats där, jag flyttar runt, det gör inget, det är bara fem veckor. Oregelbunda arbetstider, har varit en del kvällstid, det gör inget, då får jag börja efter lunch och som sagt vad är det ändå inget kul där på lunchen.

Jag började twittra idag.

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Du kan ju inte skriva att du börjat twittra utan att ange ditt twitternnamn :-)

Sarha sa...

okej då... sarhajohansson, så långt räckte min fantasi... :P