söndag, september 16, 2007

Still going fuckibly

När jag var i Skärholmen och handlade och gick mot tunnelbanan gav några ynglingar i en bil mej tummen upp när de kärde förbi. Jag antar att det betyder att jag fortfarande faller under kategorin "acceptabel knulldocka" och det känns ju fint. Ett tag trodde jag att jag hade fallit ur det facket, då var så längesedan jag fick sådan uppskattning av främmande killar/män och jag kan inte säga att jag har saknat den speciellt mycket, jag vill inte vara en knulldocka!

1 kommentar:

pernilla sa...

äh vadå, de visar ju bara sin uppskattning, jag vet att du ju egentligen tycker om det och att du fnissar inombords. eller du kanske bara inte hade långärmat på dig just den dagen? då får du ju räkna med såntdär, jag tycker du ska vara glad, du finns ju endast tlll för andra människor ändå liksom...haaaaallå...