onsdag, augusti 15, 2007

Hyllningsång

Nu börjar FriidrottsVM närma sig och det är än en gång dags för mig att sjunga min ytterst ytliga och oskaliga hyllningsång till Robert Kronberg. Denna ögonsmargd i landslaget. Han som kan få häckar att lägga sig både på banan och... i sängen!? Oj, nu blev det snuskigare än jag hade tänkt mig från början och plötsligt ploppade det upp mentala bilder i mitt huvud som gör det svårt att koncentrera mig på att skriva. Så jag tänkte avsluta det här så snabbt som möjligt. jag tror att min fascination för herr Kronberg beror på att jag tror att han egentligen har en god hårväxt, trots att han tar bort det för att kunna springa snabbare. Dom brukar ju göra så, dom där idrottarna. Nu vet jag ju inte hur hans behåring är, skulle vara trevligt att få veta det nångång. För det är ju ingen hemlighet att jag gillar håriga män, mm, håriga bröst, hårig rygg, håriga armar, håriga ben, håriga pungkulor...

Hmm, dags att sluta skriva och jag får gå å ta hand om "vissa behov". Jag avslutar med en bild på Robert Kronberg och en funderigen angående porrfilm, varför har dom aldrig några trosor eller kalsonger på sig under sina vanliga kläder, oavsett vad dom är för karaktärer eller vad för kläder dom har på sig. Hur skönt kan det egentlgien vara kalsonglös i ett blåställ när man är rörmockare?

Fortsätt gärna hylla Kronberg på egen hand, det är han värd, han och hans eventuella hårväxt...


4 kommentarer:

pernilla sa...

My lord, woman!

Martin sa...

Trodde det bara var simmare som rakade sig och/eller kvinnliga idrottare som tagit manliga könshormoner....

Vad gäller kalsonger/trosor och porr är det väl som stålmannen och hans dräkt... han vill alltid vara redo.... som rörmockaren, vem vet när han måste kolla någon ensam hemmafrus "rör"...

Sarha sa...

jaja, han gick till semifinal iaf, nu frå jag vnta til OS eller nåt sånt, inna jag får se honom igen... Robert och hans häckar....

Martin sa...

jag känner din smärta....