söndag, juli 15, 2007

sucker

jag är en sucker för amerikanska dramaturgisktupplaggda nyhetsinslag. jag får både gåshud och tårfyllda ögnon av det här inslaget om den stackars lilla pojken som blir överraskad av sin pappa som varit i Irak. Jag vet inte om det är pro-Irak-kriget eller inte, men eftersom det inte är ett Foxnews inslag lutar det nog mest åt det senare. Så länge som jag inte gråter till Foxnews-inslag är det nog inte så farligt ändå, när jag väl börjar göra det ar det dags att skjuta av mej, då kommer jag att blåsa i jakthornet och officielt inleda "sarha-jaktsveckan" och så kan vi alla springa runt i skogen tills nån skjuter mej, flår mej och använda min hud som en fäll på sitt golv.

2 kommentarer:

pernilla sa...

Pedagogiskt att köra samma klipp två gånger, varav ett i slow motion till fin musik, IFALL någon nu inte skulle förstått vad som hände första gången.

Sarha sa...

dramturgisk genialitet ;-)