onsdag, juni 06, 2007

utesex

De av er som har lite insikt i mitt sexliv vet att några av mina slampigaste ögonblick har skett utomhus, vi pratar Rhododendrondalen, Billingehov, Karstorp, Horsås osv. Jag gillar utesex helt enkelt, let´s face it, jag blir en slampa när jag kommer utanför dörren. Expressen, en av dessa tidningar men i högsta grad ska undvika läsa har en en lista, "Så älskar du bäst i det fria" naturligtvis tog jag del av deras tips och jag måste säga att jag tycker att de komplicerar det hela onödigt mycket, så jag tänkte att jag kunde ge mina egna råd.

Så här kommer från, från en utesexslampa till er, ta med er den ni vill ha sex med, en kondom eller två, eller fler, om ni är som mej gillar ni påtåren bäst... Gå ut i naturen, lägg er ner, eller stå eller vilken ställning ni nu föredra, förspel (är lite överkurs, men jag har med det iaf), inled penetrering, avlsuta och rätta till kläderna.

Det är faktiskt inte svårare än så, man behöver inte ha med sig en hel picknickkorg, man har redan de viktigaste grejerna fästa på kroppen, eller i kroppen på en del. Och seriöst, "vänta älskling, jag ska bara ta med mej våtservetterna och liggunderlaget och kudden, vill du ha en eller två?" eller denna dialogen, "älskling, tog du med dej första hjälpenlådan?" "nä, jag glömde den hemma" "skit också..."

jag vet inte vilken sorts sex man måste ha för att behöva ett första hjälpen kit, jag låg på en tistel en gång, det gjorde ont, men först efteråt och det gick över efter nån vecka och jag tror inte att ett plåster hade hjälpt så mycket. Lite smärta och smuts får man leva med annars kan man lika gärna stanna kvar hemma i sängen, inomhus långt ifrån alla insikter och gräs.


16 kommentarer:

riksomengris sa...

Hm, en hel vecka för en liten tistel?

Martin sa...

Rhododendrondalen?

Eklindh sa...

Jag får väl visa dig hru det skall gå till när du kommer tillbaka då.

Jag kan ta med dig ut till karstorp och där tvinga ned dig på den kottiga marken och där använda mig av min enormt duktiga erfarneht.

Eller något

Sarha sa...

emil: glöm inte första hjälpen-kittet, ananrs är det ju ingen idé, jag kommer den 14:e!

martin: visst, seru, annadag pingst var dagen och kryllade med folk där, barnfmalijjer och pensionärer, men det finns en hel del ormbunkar man kan gömma sig i

anders: tja, alltså jag tror att det var mer än en tistel, men det vara mörkt så jag kunde se exakt vad jag hade legat på...

VetenskapsAkademin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Eklindh sa...

Yes då skall jag verkligen ta dig i dalen då.

Martin sa...

Låter lite kinky med ormbunkar?

Fast iofs har jag fått för mig att sidorna är så branta att man skulle rulla ner i vattnet om man försökte ha sex där!

Sarha sa...

martin: nej men är på andra sidan av
Rhododendronbuskarna, alltså mer uppåt husen...

Sarha sa...

anders: alltså jag kunde INTE se exakt vad jag legat på...

Martin sa...

Jaså där! Ja ja då funkar det ju...

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
pernilla sa...

Intressant hur detta blogginlägg är kommenterat 11 gånger, medan det innan som handlade om ditt liv och vad som kan ses som en rätt stor grej, inte har några alls.

Jag saknar dig, Sarhapara.

Sarha sa...

I hear you sister!

Saknar dej också, som tusan.
Puss och kram!

riksomengris sa...

kan man vara allergisk mot rhodendendron? jag funderar nästan på en promenad...

Sarha sa...

anders: om man heter andres verkar mankunna vara allergisk mot allt, antagligen också mot rhodendendron, fast dom inte luktar så mycket...