onsdag, juni 27, 2007

I don´t do acting, honey

jag måste erkänna, titlen stämemr bara delvis, jag agerar ibland. Jag har fejkat orgasmer, men har slutat det, nu säger jag bara till att jag faktiskt inte vill ligga med nån, just nu. Ibland låtsas jag inte vara så bitter som jag egentligen är, men jag antar att det mest är en självbevarelsedrift, man måste ju kunna leva med sig själv också, som flickan sa...

Ibland är jag snäll mot folk, folk som egentligen inte förtjänar det och säger snälla saker, fast jag egentligen vill vara elak. Jag antar att om jag verkligen ansträngde mej skulle jag också kunna fejka fram en slags känsla av stolthet över mina hbt-vänner och då skulle jag kunna åka till pridefestivalen och vara pk och gå i paraden under banderollen "Stolta hetrokompisar". Men nu är jag inte stolt över dom, dom har ju inte gjort nåt speciellt, däremot är jag tacksam över att dom står ut med mej och vill vara min vän.

Jag är en bitterfitta deluxe, en bitterfitta som alltid idiotförklarar människor, tills motsatsen är bevisad, men jag försöker ändå vara snäll och trevlig mot dom så gott jag kan, för att dom inte ska märka nåt.

P.s. nångång ska jag bli medlem i QX under namnet "bitterfittan deluxe", vänta bara....

3 kommentarer:

Martin sa...

Så det var det "hm hm" betydde!

Men vad har du att vara bitter över egentligen?

frågar jag och förväntar mig svaret "allt".

men men du kan ju alltid glädjas åt att du har hittat ett bra superhjältsnamn..... sen vad skurkarna skulle kallas är ju en helt annan sak!

Sarha sa...

Jag svarar på din fråga genom att ställa en motfråga, vad finns det att inte vara bitter över egentligen?

Martin sa...

Allt!