onsdag, mars 21, 2007

När blir jag fri då?

Näe, vet ni vad? Jag blev inte fri den 1:a Mars, nu är det snart April och jag ser ingen som helst ljusning i mitt mentala fängelse här hemma. Inflyttningsfester har visst inget värde nuförtiden. Snart flyttar jag och det skulle vara trevligt att i alla fall få lite tid här i lägenheten som det var tänkt, utan siamesiska tvillingar, men det spelar egentligen ingen roll. jag orkar inte ta tag i det, utan går av tiden, två månader går så snabbt och snart är det dags för mej att bestämma vad jag ska göra i höst...och framförallt VAR jag ska göra det jag nu ska göra. Förhoppningsvis blir jag iaf fri från en webbplatsanalys idag, som jag skulle ha blivit fri ifrån igår, men med tanke hur dålig jag har blivit på att hålla deadlines nuförtiden så är en dag verkligen en förbättring! TÄnk om jag ändå bara kunde fri från den där essän som skulle vara klar innan jul också... och synopsiset som skulle vara inne i januari...

Inga kommentarer: