lördag, mars 25, 2006

lördag med Sarha

jodå, så nu är det lördag. Ikväll ska mina kompisar på nånslags flatsammakomst (även kallat flatfest) det vill jag inte gå på och dom vill nog inte att jag ska komma, så det går på ett ut! Min korridor ska ha nånslags sammankomst (även kallat fest) så jag ska låtsas att inte vara hemma. Om min snygge granne läser det här så vill jag bara säga att du är välkommen hem till mej och min chokladpudding ;-)! Jag funderar på vad jag kan göra här innestängd på mitt rum hela kvällen, mer än att äta chokladpudding förstås! Funderar på att kanske glamma till det och ta på mej min fina klänning och "göra mej fin" för mej själv. Eller om jag ska snuska till det och kleta in min nakna kropp med chokladpuddingen och sen slicka av den, om jag blundar så kan jag låtsas att det är nån annan som slickar. Eller så kan jag bli helt wild and crazy och skriva ett referat eller två... vi får se hur det blir.

Jag ska iaf snart ut och gå en sväng tror jag, sen ska jag bunkra upp härinne med allt jag kan behöva ikväll/natt från mitt köksskåp där ute. Om jag går ut och hämta grejer så har jag förstört hela tanken med att "inte vara hemma" juh! Idag är det våffeldagen förövrigt och solen skiner så där otäckt mycket. Det mest spännande som har hänt idag är att jag visade mina frön som börjat gro för min snygge granne, det är tur att jag inte har majs som tänder brukar jag tänka när jag har en dålig dag /Jan Stenmark. Jag skulle bara vilja kramas med nån!

"I wish I was born as a man so I could learn how to stand up for myself" /Martha Wainwright

Inga kommentarer: