söndag, november 04, 2007

eftersom man har flyttat till storstaden och blivit gangsta

jo, alltså här i stan så är dwet vapen och knark som gäller och jag vill ju inte vara sämre, därför har jag blivit gangsta, men för att vara gangsta behöver man ett crew. Nån som liksom represent... Så härmed efterlyser jag crew-medlemmar, helt tjejer, feminister och flator, för dom är läskigast, men naturligtvis är ju alla ni andra också välkomna. jag är ju liksom inte den som är den bara för att jag är gangsta nuförtiden. Så skriv ett litet meddelande där ni berättar varför just ni skulle vara med i mitt crew, varför ni skulle passa som gangsta och vad som skulle vara er specialitet, t.ex. den tysta, den tjocka, skämtaren, socionomen, floristen, tja ni fattar...

1 kommentar:

Martin sa...

Jag skulle vilja vara med i din crew som florist, visst jag är vare sig tjej eller flata men jag gillar tjejer åtminstone lika mycket som flatorna gör, så den biten är ingen fara.
Även om det i nuläget är osäkert om vilken estetisk nivå jag ligger på så vill jag bara påpeka att man vet aldrig när en dåligt bunden bukett kan behövas, exempelvis så kanske det dyker upp någon som hotar dig och då kan jag vispa ihop ett par omatchande buketter med dåliga färgkombinationer som helt enkelt fräter sönder personens ögon..... (hoppas bara att du äger ett par solglasögon så du inte blir skadad av den oestetiska backlashen)