torsdag, maj 03, 2007

bra saker med småland

Nu när jag ändå ska bo där på obestämd tid så tänkte jag att jagkunde lista bra saker med småland, så kan jag bara kolla på den här listan när allt känns hopplöst.

1, det finns ABSOLUT inget annat att göra i Vaggeryd mer än kolla på TV, ta långa skogsprommenader och plugga (tänk vad mycket jag kommer att få gjort, måla och skriva och läsa och sticka osv...).
2, det finns absolut INGA killar där som inte är dumma i huvudet vilket betyder att jag kan gå tillbaka till tadiet innan jag träffade killar som jag faktiskt blev intresserad av och innan man vet ordet av har jag glömt bort den känslan helt.
3, katterna och hunden
4, blåbärsskogen
5, björnbärsbusken (finns ju iofs bara bär på sommaren, men man får njuta så länge det finns)
6, den öppna spisen

Inga kommentarer: